Politica de protectie a datelor

Politica de protecție a datelor în cadrul societății Top Pay Service SRL

Cuprins:

  1.  Introducere și termeni generali
  2.  Cine suntem noi?
  3.  Cum puteți lua legătura cu noi?
  4.  Ce tipuri de informații cu caracter personal colectăm
  5.  De ce colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal și pe ce baza?
  6.  Când transmitem informațiile dumneavoastră cu caracter personal?
  7.  Transferăm datele dumneavoastră în afara SEE
  8.  Cât timp va păstra Top Pay Service datele mele?
  9.  Drepturile și alegerile dumneavoastră asupra informațiilor cu caracter personal
  10.               Securitatea datelor dumneavoastră
  11.               Reclamații
  12.               Modificări ale notificării Top Pay Service
  13.     Introducere și termeni generali:

În cadrul Top Pay Service, ne angajăm să vă protejăm, să vă respectăm confidențialitatea și să păstrăm încrederea clienților noștri.

Această Notificare privind confidențialitatea explică în ce mod și din ce motiv sunt colectate informațiile dumneavoastră cu caracter personal, pentru ce sunt colectate și cum sunt păstrate în siguranță.

  1. Cine suntem noi?

Top Pay Service este deținătorul unic al brand-ului Pokerfest, în acest moment fiind singurul operator licențiat în organizarea turneelor de poker de tip festival.

Top Pay Service colaborează anual cu cei mai mari operatori din piată, Pokerstars, 888 și Unibet.

 

  1. Cum puteți lua legătura cu noi?



Pentru întrebări generale, nu ezitați să contactați echipa noastră la numărul de telefon 0733450808 sau prin e-mail la contact@pokerfest.ro

 

  1. Ce tipuri de date cu caracter personal prelucrăm?

 

Informații pe care ni le furnizați dumneavoastră

  • La înregistrare:
    • Detaliile dumneavoastră personale, cum ar fi numele dumneavoastră, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon sau mobil, sexul sau data nașterii;
    • Identificarea fotografică și scanare document de identitate
    • Detaliile bancare și financiare (în cazul în care optați pentru a vă transfera banii în cont)

Alte surse de date cu caracter personal

  • În cazul în care furnizăm servicii personalizate, este posibil să folosim date de la părți terțe despre dumneavoastră, de exemplu, feed-urile dumneavoastrăde pe retelele de socializare, pentru a vă cunoaște mai bine și a vă oferi o personalizare mai eficientă.
  • Datele primite de la partenerii noștri de afaceri și de la alte organizații, cum ar fi companiile specializate care oferă servicii de verificare, agențiile de informații privind creditele și agențiile de prevenire a fraudelor.

 

Informații despre terți

Este interzis să oferiți informații despre altcineva fără permisiunea respectivei persoane. În cazul în care informațiile sunt furnizate de către dumneavoastră despre altcineva sau altcineva divulgă informații despre dumneavoastră, acestea pot fi adăugate la orice informații cu caracter personal care sunt deja deținute de noi și vor fi utilizate în modul descris în această Notificare privind confidențialitatea.

Această listă de tipuri de date cu caracter personal colectate de către Top Pay Service nu este exhaustivă și este posibil să fie solicitate informații suplimentare de la dumneavoastră atunci când Top Pay Service consideră că este corect și necesar să facă acest lucru.

Categorii speciale de date

Datele cu caracter personal colectate de către Top Pay Service pot include așa-numitele „categorii speciale de date”, cum ar fi datele care dezvăluie sănătatea (legate de Jocurile Responsabile).

Aplicăm măsuri suplimentare pentru a vă proteja datele personale sensibile și confidențialitatea acestora.

5 De ce colectăm Datele dumneavoastră cu caracter personal și pe ce bază?

 

  • Pentru a vă pune la dispoziție serviciile noastre:
  • pentru a vă oferi informații despre evenimentele organizate de către noi și pentru a gestiona cererile și întrebările dumneavoastră;
  • pentru a vă procesa tranzacțiile

 

 

 

  • Pentru a vă personaliza experiența
  • pentru a oferi un serviciu mai relevant și adaptat; de exemplu, am putea folosi istoricul dumneavoastră de joc pentru a oferi recomandări.

 

 

 

  • Pentru a ne îmbunătăți serviciile și produsele
  • în scopuri de analiză și cercetare, astfel încât să putem îmbunătăți serviciile oferite de Top Pay Service
  • testarea sistemelor noi și verificarea modernizărilor aduse sistemelor existente;
  • evaluarea eficacității marketingului și pentru cercetare de piață și instruire;
  • modelarea clienților, analiza statistică și a tendințelor, în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor și serviciilor.

 

 

 

  • Pentru a vă contacta și a interacționa cu dumneavoastră

 

  • Pentru a vă contacta în legătură cu serviciile noastre, de exemplu prin telefon, e-mail, poștă sau rețele sociale;
  • Pentru a gestiona promoțiile și concursurile la care alegeți să participați;
  • Pentru a vă invita să participați și pentru a gestiona sondajele clienților, chestionarele și alte activități de cercetare a pieței realizate de Top Pay Service și de alte organizații în numele nostru (efectuăm cercetări de piață pentru îmbunătățirea serviciilor noastre, însă, dacă vă contactăm în legătură cu acest lucru, nu sunteți obligat(ă) să luați parte la activități. Dacă ne spuneți că nu doriți să vă contactăm pentru cercetare de piață, vom respecta această alegere și acest lucru nu va afecta capacitatea dumneavoastră de a utiliza serviciile noastre);
  • Pentru a răspunde la întrebările și reclamațiile dumneavoastră.

 

 

  • În baza obligației legale

 

 

  • atunci când acest lucru este necesar pentru respectarea obligațiilor legale cărora ne supunem în baza legislației UE sau locale:  
  • pentru a ne asigura că oferim serviciile noastre persoanelor eligibile;
  • detectarea, prevenirea și anchetarea infracțiunilor;
  • pentru a vă confirma identitatea și pentru a stabili sursa fondurilor în orice tranzacție;
  • pentru a realiza verificări anti-fraudă adecvate (prin efectuarea de căutări online folosind un furnizor terț de identitate).  Vă rugăm să rețineți că acest lucru nu vă va afecta ratingul de credit;

 

 

  • În baza consimțământului dumneavoastră

 

 

Marketing și cercetare de piață

Vă vom trimite oferte relevante și noutăți despre produsele și serviciile noastre în mai multe moduri, inclusiv prin e-mail, SMS, telefon, poștă, publicitate țintită pe rețele sociale, dar numai dacă ați acceptat anterior să primiți aceste comunicări de marketing. Când vă înregistrați la noi, vă vom întreba dacă doriți să primiți comunicări de marketing și puteți să vă modificați opțiunile de marketing online, telefonic sau în scris, în orice moment.

Informații suplimentare.

Putem folosi informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră pentru a vă afișa publicitate relevantă pe site-uri terțe (de exemplu, Facebook, Google, Instagram, Snapchat și Twitter). Dacă nu doriți să vi se afișeze mesaje publicitare țintite de la noi, unele site-uri terțe vă permit să solicitați ca pe viitor să nu mai vedeți mesaje de la anumiți agenți de publicitate pe acestea.

Dorim, de asemenea, să aflăm părerea dumneavoastră pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile, așadar este posibil să vă contactăm în scopuri de cercetare de piață. Aveți întotdeauna posibilitatea de a alege dacă doriți să participați la cercetarea noastră de piață.

 

7 Când transmitem informațiile dumneavoastră cu caracter personal?

Nu vă transmitem informațiile dvs. personale unor terțe părți din afara Top Pay Service în scopuri de marketing. Există situații în care transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii, terților care vă oferă servicii în numele nostru și altor terți în îndeplinirea obligațiilor noastre legale. Alte exemple despre situațiile în care transmitem informațiile dumneavoastră cu caracter personal includ participarea noastră la orice tip de fuziune sau vânzare a afacerii. Chiar și atunci când sunt transmise, ne asigurăm că informațiile dumneavoastră cu caracter personal vor fi folosite doar în scopurile evidențiate în această politică.  

Informații suplimentare.

Către alte companii partenere

Este posibil să transmitem datele cu caracter personal pe care le colectăm companiilor din Top Pay Service în următoarele scopuri:

  • pentru a vă furniza produse și servicii și pentru a vă notifica cu privire la schimbări sau evoluții importante în caracteristicile și funcționarea acestor produse și servicii;
  • pentru a răspunde la întrebările și reclamațiile dumneavoastră;
  • pentru a administra ofertele, concursurile și promoțiile;
  • pentru a actualiza, consolida și spori exactitatea înregistrărilor noastre
  • pentru testarea sistemelor noi și verificarea modernizărilor aduse sistemelor existente;
  • pentru detectarea, prevenirea și anchetarea infracțiunilor, precum și pentru respectarea cerințelor de reglementare;
  • pentru evaluarea eficacității marketingului și pentru cercetare de piață și instruire;
  • modelarea clienților, analiza statistică și a tendințelor, în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor și serviciilor.
  • Pentru a rezerva în numele dumneavoastră spații de acomodare la partenerii noștri actuali și viitori

 

Către părți terțe

Este posibil să transmitem informații cu caracter personal părților terțe în următoarele situații:

  • atunci când primim dispoziție să facem acest lucru din partea oricărui organism de reglementare și/sau în baza oricărei prevederi legale cuprinse în legea aplicabilă;
  • putem informa și autoriza Instituția financiară la care este deschis contul Titularului de cont pentru ca aceasta să divulge orice informații pe care le poate solicita Autoritatea de reglementare cu privire la contul Titularului de cont;
  • pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale;
  • pentru detectarea și controlul fraudei, este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal către părți terțe, inclusiv, dar fără limitare la așa-numiți furnizori de Sisteme de verificare a adreselor, furnizori de servicii de plată și Instituții financiare. În plus, ne rezervăm dreptul de a divulga datele cu caracter personal ale Titularului de cont părților relevante, în cazul în care Top Pay Service are motive întemeiate să suspecteze nereguli care implică un client furnizorilor de servicii care să ne permită să furnizăm serviciile noastre, cum ar fi companiile care ne ajută cu servicii de tehnologie, stocarea și combinarea datelor, precum și procesarea plăților sau furnizarea de publicitate online relevantă pentru produsele și serviciile noastre;
  • auditorilor externi, care pot efectua verificări independente în cadrul acreditărilor noastre
  • unei organizații pe care o vindem sau o transferăm (sau cu care începem negocierile de vânzare sau transfer) oricare dintre afacerile noastre sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre în baza oricărui acord pe care l-am putea avea cu dumneavoastră. Dacă transferul sau vânzarea are loc, organizația care primește datele dumneavoastră cu caracter personal le poate utiliza în același mod ca și noi; sau
  • oricăror alți succesori în drepturi ai afacerii noastre.

8 Transferăm datele dumneavoastră în afara SEE?

Datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră pot fi transferate și stocate la o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). Acestea pot fi prelucrate și de companii care operează în afara SEE și care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri de servicii. De exemplu, serverele informatice utilizate pentru a găzdui un site web ar putea fi situate în afara SEE – acest lucru nu este neobișnuit, având în vedere că internetul este un mediu global. Informațiile dumneavoastră cu caracter personal ar putea fi păstrate la o destinație care oferă un nivel diferit de protecție a datelor decât SEE, inclusiv Australia, Serbia, India, SUA. Pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastră cu caracter personal rămân în siguranță când sunt transferate astfel, vom lua toate măsurile rezonabile pentru a menține un nivel adecvat de protecție în conformitate cu această Politică.

 

Orice transfer al informațiilor dumneavoastră cu caracter personal într-o locație din afara SEE se va baza pe:

  • Clauzele contractuale model adoptate de Comisia Europeană sau de o autoritate relevantă în domeniul protecției datelor; sau
  • o decizie privind caracterul adecvat din partea Comisiei Europene, confirmând faptul că țara terță oferă protecție adecvată pentru informațiile dumneavoastră cu caracter personal; sau
  • Programul de garantare a confidențialității atunci când se efectuează transferuri către SUA (aceasta este o formă de certificare ce asigură faptul că datele dumneavoastră sunt tratate într-o manieră compatibilă cu măsurile puternice de protecție ale UE); sau
  • Consimțământul dumneavoastră sau un alt temei juridic pe baza căruia avem dreptul să efectuăm transferul.

9 Cât timp va păstra Top Pay Service datele mele?

Vom păstra informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar în mod rezonabil pentru a îndeplini scopurile descrise mai sus și pentru a ne îndeplini obligațiile legale. Cât timp ne sunteți client, de obicei trebuie să vă păstrăm informațiile pentru a îndeplini cerințele noastre legale și contractuale. Cu toate acestea, atunci când încetați să utilizați serviciile Top Pay Service, în mod normal, vom păstra în continuare informațiile dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă de timp.

Informații suplimentare.

De obicei, păstrăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal timp de zece ani după ce ați încetat să mai fiți client al Top Pay Service, începând cu data închiderii contului dumneavoastră. Există mai multe motive pentru care păstrăm informațiile dumneavoastră, acestea includ:

  • Respectarea obligațiilor legale în conformitate cu legile UE/locale (de exemplu, reglementări privind combaterea spălării banilor sau reglementări privind acordarea licențelor);
  • Pentru a stabili sau pentru a apăra drepturi în justiție (de exemplu, acțiunile privind neglijența) care pot fi introduse împotriva noastră.

 

10 Drepturile și alegerile dumneavoastră asupra informațiilor dumneavoastră cu caracter personal

Apreciem faptul că în baza legii și sub rezerva anumitor condiții, aveți anumite drepturi în ceea ce privește informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră. Dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi, trebuie să ne contactați folosind detaliile de la secțiunea 3. Aceste drepturi includ dreptul de a accesa, modifica și șterge informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră, dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră, dreptul de a retrage consimțământul și dreptul la portabilitatea datelor. De asemenea, aveți dreptul de a vă plânge autorității competente de protecție a datelor dacă sunteți preocupat(ă) de modul în care prelucrăm informațiile dumneavoastră. În plus, aveți anumite drepturi legate de procesul decizional automat și de „creare de profiluri”. Informații și sfaturi suplimentare privind drepturile dumneavoastră pot fi obținute de la autoritatea de protecție a datelor competentă, în cazul nostru, IDPC, sau de la autoritatea de reglementare în domeniul protecției datelor din țara dumneavoastră.

Dreptul de acces și de rectificare a informațiilor pe care le deținem despre dumneavoastră

Aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră, cunoscută sub numele de cerere de acces a persoanei vizate. De asemenea, aveți dreptul să solicitați ca informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră, care ar putea fi incorecte sau care s-au modificat de când ni le-ați comunicat prima dată, să fie actualizate sau eliminate. Aceste solicitări sunt gratuite și pot fi trimise prin e-mail.

Dreptul de a șterge datele dumneavoastră

În anumite situații, ne puteți solicita să ștergem informații cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră („dreptul de a fi uitat”). Acesta include situațiile în care:

  • informațiile nu mai sunt necesare în raport cu scopul pentru care au fost colectate (așa cum se explică în notificarea noastră privind confidențialitatea);
  • dacă v-ați dat acordul în prealabil cu privire la utilizarea informațiilor dumneavoastră, dar ați decis să îl retrageți și nu putem justifica un alt temei juridic pentru utilizarea acestora în baza legislației privind protecția datelor;
  • vă prelucrăm informațiile pe baza intereselor noastre legitime și nu putem demonstra temeiuri legitime imperative pentru a continua prelucrarea informațiilor;
  • nu avem un temei legitim în baza legislației privind protecția datelor pentru a vă prelucra informațiile;
  • datele trebuie șterse pentru a respecta o cerință legală;

Acest drept se supune perioadelor obligatorii de păstrare în baza legilor UE/locale.

Dreptul de a restricționa prelucrarea

Aveți dreptul de a ne solicita să restricționăm („blocăm” sau „suprimăm”) prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Atunci când prelucrarea este restricționată, putem în continuare să stocăm informațiile dumneavoastră, dar nu le vom mai folosi. Păstrăm liste ale persoanelor care au solicitat ca utilizarea ulterioară a informațiilor acestora să fie „blocată” pentru a se asigura că restricția este respectată pe viitor. Dreptul este disponibil pentru dumneavoastră atunci când:

  • contestați exactitatea informațiilor cu caracter personal (cât timp verificăm toate aspectele);
  • prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii informațiilor și solicitați ca noi să restricționăm prelucrarea în schimb;
  • noi nu mai avem nevoie de date, dar dumneavoastră le solicitați pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în justiție; și
  • vă prelucrăm informațiile pentru scopurile dumneavoastră legitime de afaceri, dar dumneavoastră vă opuneți; și în timp ce verificăm temeiurile pentru continuarea prelucrării.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul de a primi informațiile cu caracter personal pe care ni le furnizați, într-un format „uzual, citibil automat”. Acest lucru vă permite să obțineți și să reutilizați informațiile dumneavoastră în scopuri proprii pentru diferite servicii. De exemplu, dacă decideți să treceți la un furnizor diferit, acest lucru vă permite să vă mutați, copiați sau transferați cu ușurință informațiile dumneavoastră între sistemele noastre IT și cele ale acestora, în mod sigur și securizat, fără a afecta ușurința de utilizare a acestora. Totuși acesta nu este un drept general și apare doar atunci când prelucrarea informațiilor dumneavoastră este:

  • bazată pe consimțământul dumneavoastră sau dacă este necesară pentru realizarea unui contract
  • atunci când informațiile sunt prelucrate exclusiv prin mijloace automatizate.

Dreptul de a obiecta

În funcție de situația dumneavoastră particulară, vă puteți opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal, care este:

  • bazată pe interesele noastre legitime de afaceri (inclusiv crearea de profiluri); sau
  • realizată pentru cercetare și scopuri statistice.

De asemenea, aveți dreptul să vă opuneți utilizării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), cum ar fi atunci când primiți e-mail-uri de la noi care vă informează despre alte servicii ale Top Pay Service care credem că v-ar interesa.

Dreptul de a retrage consimțământul

Atunci când ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră ca temei pentru prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal – cum ar fi vânzările și comunicările de marketing (a se vedea secțiunea 5D) – aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment.Ne vom strădui întotdeauna să facilităm retragerea consimțământului dumneavoastră prin alegerea opțiunii de „dezabonare” în fiecare comunicare pe care o primiți de la noi. Dacă sunteți de părere că nu este așa, trebuie doar să luați legătura cu Responsabilul nostru pentru protecția datelor în modul descris mai sus în Secțiunea 3 și vom încerca să soluționăm situația cât mai repede cu putință.

Drepturi legate de luarea automată a deciziilor, inclusiv crearea de profiluri

Uneori folosim sisteme pentru a lua decizii automate pe baza informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru ne ajută să ne asigurăm că deciziile noastre sunt rapide, juste, eficiente și corecte, pe baza a ceea ce știm. Aceste decizii automate pot afecta produsele, serviciile sau funcțiile pe care vi le putem oferi acum sau în viitor sau posibilitatea de a utiliza serviciile noastre.

Putem utiliza procesul decizional automat în următoarele situații:

  • adaptarea produselor și serviciilor – vă putem include în grupuri cu clienți asemănători (segmente) pentru a studia și descoperi preferințele și nevoile dumneavoastră și pentru a vă oferi o experiență mai adaptată pentru dumneavoastră;
  • detectarea fraudei – folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă ajuta să decideți și să detectați dacă este posibil să vă fie folosit contul pentru fraudă sau spălare de bani. În cazul în care credem că există un risc de fraudă, putem bloca sau suspenda contul;
  • evaluarea riscurilor legate de pariul dumneavoastră, după cum se explică mai detaliat în secțiunea 5A.

Legea privind protecția datelor urmărește să protejeze persoanele împotriva daunelor care pot decurge din procesul decizional – inclusiv crearea de profiluri – care are loc fără intervenția omului.Aveți dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii – inclusiv crearea de profiluri – atunci când este bazată pe prelucrarea automată a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal și are un efect legal sau un efect semnificativ similar asupra dumneavoastră.

Vă rugăm să rețineți că dreptul nu se aplică atunci când prelucrarea este:

  • necesară pentru încheierea sau realizarea unui contract încheiat cu dumneavoastră; sau
  • când aceasta este autorizată prin lege; sau
  • când este bazată pe consimțământul dumneavoastră explicit.

11 Securitatea datelor dumneavoastră

Top Pay Service se angajează să protejeze informațiile cu caracter personal pe care ni le încredințați. Facem toate demersurile rezonabile pentru a ne asigura că toate informațiile colectate prin site-urile noastre sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică și cu standardele stricte de protecție a datelor. În consecință, am adoptat proceduri și tehnologii robuste pentru a vă proteja datele de accesul neautorizat și de utilizarea necorespunzătoare.

12 Reclamații

Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la modul în care am gestionat datele dumneavoastră cu caracter personal, ne puteți contacta pentru a investiga problema, scriindu-ne pe e-mail la contact@pokerfest.ro

Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de răspunsul nostru sau credeți că vă prelucrăm datele cu caracter personal într-un mod neconform cu legea, vă puteți plânge la autoritatea competentă pentru protecția datelor, în cazul nostru, Biroul Comisarului pentru Protecția Informațiilor și Datelor (IDPC), sau autoritatea dumneavoastră națională de reglementare în domeniul protecției datelor.

13 Modificări ale Notificării privind confidențialitatea

Această notificare privind confidențialitatea poate fi actualizată periodic pentru a reflecta modificările în modul în care lucrăm sau modul în care activitatea noastră este reglementată – deci puteți să o verificați de fiecare dată când ne trimiteți informații cu caracter personal. Data celor mai recente revizuiri va apărea pe această pagină. Dacă nu sunteți de acord cu aceste modificări, vă rugăm să nu continuați să trimiteți informații cu caracter personal către Top Pay  Service sau să utilizați în vreun fel serviciile Top Pay Service. În caz contrar, dacă veți continua să faceți acest lucru, vom considera că ați acceptat modificările aduse.